Δεν είμαι άντρας

Δεν είμαι άντρας. Δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα, να ψωνίζω πράγματα
καινούρια για την οικογένεια.
Έχω ακμή και μικρό πέος.

Δεν είμαι άντρας. Δεν μ’ αρέσει το ποδόσφαιρο, το μποξ και τα αυτοκίνητα.
Μου αρέσει τα συναισθήματά μου να εκφράζω. Μου αρέσει επίσης το χέρι μου
να ακουμπώ στου φίλου μου τον ώμο.

Δεν είμαι άντρας. Δεν θα παίξω τον ρόλο που σχεδίασαν για μένα-
τον ρόλο που δημιούργησε η Λεωφόρος Μάντισον, το Πλεημπόι, το Χόλλυγουντ
και ο Όλιβερ Κρόμγουελ. Η τηλεόραση δεν μου υπαγορεύει την συμπεριφορά μου.

Δεν είμαι άντρας. Κάποτε όταν σκότωσα έναν σκίουρο ορκίστηκα
ξανά ποτέ
να μην σκοτώσω. Κρέας δεν τρώω. Του αίματος η θέα με αρρωσταίνει.
Μου αρέσουν τα λουλούδια.

Δεν είμαι άντρας. Πήγα στην φυλακή γιατί την στράτευση αρνήθηκα.
Δεν παλεύω όταν άντρες πραγματικοί με δέρνουν και με φωνάζουν αδελφή.
Απεχθάνομαι την βία.

Δεν είμαι άντρας. Δεν βίασα ποτέ γυναίκα. Δεν μισώ τους μαύρους.
Δεν νοιώθω τίποτα όταν κυματίζει η σημαία. Δεν νομίζω πως πρέπει να αγαπήσω
την Αμερική ή να την αφήσω. Πιστεύω πως πρεπει να την χλευάζω.

Δεν είμαι άντρας. Ποτέ δεν κόλλησα βλενόρροια.

Δεν είμαι άντρας. Το Πλεημπόι δεν είναι το αγαπημένο μου περιοδικό.

Δεν είμαι άντρας. Κλαίω όταν είμαι δυστυχής.

Δεν είμαι άντρας. Δεν νοιώθω ανώτερος από τις γυναίκες.

Δεν είμαι άντρας. Με πλαστικό δεν θωρακίζω τα γεννητικά μου όργανα.

Δεν είμαι άντρας. Γράφω ποίηση.

Δεν είμαι άντρας. Διαλογίζομαι για την ειρήνη και την αγάπη.

Δεν είμαι άντρας. Να σε καταστρέψω δεν θέλω.

Χάρολντ Νορς

