Καλά, δεν βλέπεις τι γίνεται τριγύρω;

στ’ όνειρό μου είδα πως γέρασα
κλεισμένος ήσυχα στο σπίτι
που έχτισα με τον ιδρώτα μου
έτσι όπως καθόμουν δέχτηκα κάποιες επισκέψεις
πρώτα ήρθε ο δάσκαλος και μου ανέθεσε
να προσέχω την πατρίδα
από τους ξένους
θέλουν λέει τη γη μας και τα πετρέλαια
ύστερα ήρθε ο παπάς
απλώνοντας το χέρι να του το φιλήσω
μου είπε να προσέχω τους αλλόθρησκους
είναι όλοι τους αιμοβόροι
θέλουν λέει
να με κάνουν θυσία στον θεό τους
τέλος πέρασε και ο γιατρός τονίζοντας
πως οι πούστηδες
-έτσι τους είπε-
θέλουν να με κάνουν
έναν από αυτούς
και πως θα μου το περάσουν σαν μια μόδα

ύστερα λέει
και αφού έφυγαν όλοι τους
δεν ένιωθα και πολύ καλά
σηκώθηκα και πήγα
για χέσιμο
να διώξω
τον κόμπο απ’ το στομάχι
αλλά από το πολύ σφίξιμο τελικά
ψόφησα

ξύπνησα ιδρωμένος
κοιτούσα διαρκώς το ταβάνι και σκεφτόμουν συνεχώς το όνειρο
δεν ήταν καθόλου ένδοξος θάνατος
όχι
δεν ήταν το τέλος που άξιζα να έχω
με πείραξε πολύ
αυτό και το ότι η μοναδική μου απειλή
είναι τα σκατά που
έχω μέσα μου

kahlo_deer

